بخوان.....

جایی برای کسانی که کتاب خوب می خوانند!

بخوان.....

جایی برای کسانی که کتاب خوب می خوانند!

39) اینک شوکران 2

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۸ ب.ظ

بسم الله

# اینک شوکران 2 (مصطفی طالبی به روایت همسر شهید)

نویسنده: مرجان فولادوند

تعداد صفحه: 71 صفحه قطع پالتویی

قیمت: 1000 تومان / چاپ چهارم

انتشارات روایت فتح



منوچهر شش ماه نیامد. من سال چهارم بودم. مدرسه نمی رفتم. فقط امتحان ها را می دادم. سرم به بسیج و امدادگری گرم بود. با دوستانم می رفتیم بیمارستان خانواده، مجروح ها را می آوردند آنجا. یک بار مجروحی را آوردند که پهلوش ترکش خورده بود و استخوان دستش فرو رفته بود به پهلوش. به دوستم گفتم:"من الان اینها را می بینم. حالا کی منوچهر را میبیند؟"

روحیه ام را باختم آنروز.

دیگر نرفتم بیمارستان.....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۵
مهدی الف

شهادت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی